5 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΤΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΣΑΣ

5 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΤΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΣΑΣ

Πώς μπορεί ένας ιατρός σήμερα να αναπτύξει σωστό Marketing και να καταστήσει το ιατρείο του ελκυστικό προς τους ασθενείς; Με τους ασθενείς να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Διαδίκτυο προκειμένου να επιλέξουν τον κατάλληλο πάροχο υγείας και να γίνονται παράλληλα ολοένα και πιο επιλεκτικοί, το τοπίο της Υγειονομικής περίθαλψης έχει αλλάξει ριζικά. Υπό αυτές τις απαιτητικές πλέον συνθήκες, οι ιατροί έρχονται αντιμέτωποι με μία νέα ανταγωνιστική πραγματικότητα όπου θα πρέπει να χρησιμοποιούν νέους τρόπους προσέλκυσης ασθενών, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνικές Marketing αλλά και Διαφήμισης.

1. Επενδύστε σε ένα σωστά δομημένο website

Ο ιστότοπός σας αποτελεί την πρώτη εικόνα που αποκομίζει από εσάς ο δυνητικός σας πελάτης πριν καν καταφθάσει στο ιατρείο σας και οφείλει να είναι τόσο όμορφο αισθητικά όσο και εύκολο στη χρήση του.

Εμπλουτίστε το με χρήσιμα κείμενα και φροντίστε να επικοινωνήσετε στους χρήστες ο,τιδήποτε θεωρείτε πως θα πρέπει να γνωρίζουν για εσάς ερχόμενοι στο website σας. Οργανώστε όλες τις πληροφορίες με σωστό τρόπο και συνέπεια και ενημερώστε πλήρως το επαγγελματικό σας προφίλ, όλα όσα σας ξεχωρίζουν, την κατάρτισή σας και τα κομμάτια στα οποία εξειδικεύεστε. Φροντίστε να είστε σαφείς ως προς τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Παράλληλα όλες οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και οργανωμένες με τέτοιο τρόπο ώστε το site να είναι εύκολο στην πλοήγηση,  να μην κουράζει και να μην μπερδεύει τον χρήστη που το επισκέπτεται. Οι όμορφες και σωστά επιλεγμένες φωτογραφίες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο καθώς μπορεί να ενισχύσουν μία θετική εντύπωση για εσάς και το ιατρείο σας. Ωστόσο, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος το site σας να καταλήξει να είναι φορτωμένο με υπερβολικά πολλές πληροφορίες και φωτογραφίες γεγονός που λειτουργεί αντίστροφα και αποθαρρυντικά προς το χρήστη. Προσπαθήστε να διατηρείτε μια ισορροπία και να σκέφτεστε περισσότερο ως χρήστης παρά ως ιδιοκτήτης του site.

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το κινητό τους τηλέφωνο για να αναζητήσουν στο διαδίκτυο τις πληροφορίες που χρειάζονται οπότε ο ιστότοπός σας θα πρέπει απαραίτητα να είναι βελτιστοποιημένοσ για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων τεχνολογίας smartphone.

2. Στρατηγική Search Engine Optimization (SEO)

Το Search Engine Optimization (SEO) είναι η τεχνική εκείνη που επιτρέπει στους ιστοτόπους να έχουν υψηλά αποτελέσματα ανεύρεσης όταν οι χρήστες αναζητούν συναφείς φράσεις ή λέξεις-κλειδιά στο Διαδίκτυο. Είναι ουσιαστικά όλες εκείνες οι μέθοδοι και τεχνικές βάσει των οποίων τα websites καθίστανται φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης και απαρτίζεται από μία πληθώρα τεχνικών και εργαλείων.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα τεχνικό κομμάτι που χρειάζεται συνεχή βελτιστοποίηση και εξειδικευμένες γνώσεις οπότε καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία που θα είναι σε θέση να αναλάβει το site σας και να σας φέρει τα σωστά αποτελέσματα.

3. Δραστηριοποιηθείτε στα Social Media

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας τόσο  για προσωπική χρήση όσο και για επαγγελματική και ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες δημιουργούν σελίδες σε πλατφόρμες όπως είναι το Facebook και το Instagram, προκειμένου να προσεγγίσουν τους δυνητικούς τους πελάτες αλλά και να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες.

Τα  Social Media έχουν την τάση να δημιουργούν συναισθήματα αμεσότητας και οικειότητας απέναντι στις σελίδες που ακολουθούν καθώς είναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον ασθενή να επικοινωνήσει απευθύνοντας κάποια ερώτηση ή αποστέλλοντας κάποιο σχόλιο. Παράλληλα, μπορεί να μεταβεί πολύ πιο γρήγορα στο website και καθώς γνωρίζει εκ των προτέρων τις προσφερόμενες υπηρεσίες, είναι πολύ πιο πιθανό να τις επιλέξει τη στιγμή που θα δημιουργηθεί η αντίστοιχη ανάγκη.

4. Αξιοποιήστε το E-mail σας

Η αποστολή e-mail σαν τεχνική Marketing αποτελεί χρόνια τώρα μία από τις πιο χρήσιμες και αποδοτικές μεθόδους προσέλκυσης πελατών και διατήρησης των ήδη υπαρχόντων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λίστα των επαφών σας και των ασθενών εκείνων που ήδη σας έχουν παραχωρήσει το δικαίωμα αποστολής ενημερωτικού και άλλου υλικού και να τη χρησιμοποιήσετε προκειμένου να τους αποστέλλετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα στοχευμένα μηνύματα με πληροφορίες που θεωρείτε ότι τους αφορούν. Παράλληλα με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να ενημερώνετε τους ασθενείς σας για οτιδήποτε νεότερο αφορά το ιατρείο σας όπως νέες παρεχόμενες υπηρεσίες, πιθανές αλλαγές του ωραρίου και λοιπά. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται μία σχέση εμπιστοσύνης αλλά και διαλόγου με τους ασθενείς σας οι οποίοι ανά πάσα στιγμή μπορούν να απαντήσουν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που του στέλνετε με τις απορίες και τα σχόλιά τους.

5. Επενδύστε χρήματα στη Διαφήμιση CPC

Tο Διαδίκτυο αποτελεί πια την πιο κοινή πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών και το ίδιο ισχύει και με τις ιατρικές υπηρεσίες. Οι ασθενείς πια αναζητούν στην Google  τον ιατρό της ειδικότητας που επιθυμούν χρησιμοποιώντας κριτήρια και λέξεις-κλειδιά όπως είναι η περιοχή ή οι παθήσεις που ο κάθε γιατρός μπορεί να αντιμετωπίσει. Έχει λοιπόν μεγάλη σημασία η ιστοσελίδα του ιατρείου σας να εμφανίζεται ανάμεσα στα κορυφαία αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όσο πιο ψηλά γίνεται.

Η διαφήμιση πού βασίζεται στην πληρωμή ανά κλικ δηλαδή η CPC διαφήμιση, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος που εξασφαλίζει υψηλά αποτελέσματα στις αναζητήσεις των ασθενών που προσπαθούν να βρουν ένα ιατρείο κοντά στην τοποθεσία τους. Βρείτε το budget σας, επενδύστε το και παρακολουθείστε στενά πώς αυτό δαπανάται και τι αξία σας επιστρέφει.