SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΦΑΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.

SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΦΑΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.

SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΦΑΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.

Πάσχα και υπερφαγία συνδέονται απόλυτα!
Οι Έλληνες καταναλώνουμε υπερβολικές ποσότητες τροφίμων στο πασχαλινό μας τραπέζι, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα πέψης.
Επιπλέον, η απότομη μετάβαση από την νηστεία τη Μεγάλη Εβδομάδα, στην απότομη κατανάλωση ποικιλίας εδεσμάτων πλούσιων σε ζωικά λίπη και σε διόλου ευκαταφρόνητες ποσότητες, μέσα σε μια μέρα επιδεινώνει τα προβλήματα.

Βασικές συμβουλές για να αποφύγουμε ανεπιθύμητες εκπλήξεις:

  • Το πρωί της Κυριακής του Πάσχα, δεν παραλείπουμε το πρωινό γεύμα το οποίο περιλαμβάνει γαλακτοκομικά.
  • Αποφεύγουμε το τσιμπολόγημα πάνω από το αρνί. Δεν είμαστε ανυπόμονοι, θα φτάσει η στιγμή που θα καθήσουμε όλοι μαζί στο τραπέζι.
  • Συνοδεύουμε το κρέας με σαλάτα.
  • Προσέχουμε την κατανάλωσή αλκοολούχων ποτών.
  • Αποφεύγουμε τα γλυκά.
  • Τέλος, το πιο σημαντικό είναι να τρώμε αργά.

Και ένα extra tip: Το βράδυ της Κυριακής σταματάμε την κρεατοφαγία και προσπαθούμε να περιοριστούμε σε φρούτα ή γιαούρτι.