Ιατρικές επισκέψεις σε Ξενοδοχεία

Μία από τις σημαντικότερες δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι αλλοδαποί κάτοικοι ή επισκέπτες στην ξένη χώρα είναι η ξαφνική ασθένεια. Τα προβλήματα στην γλωσσική επικοινωνία καθιστούν την αντιμετώπισή της ακόμα δυσκολότερη.

Η οργάνωση SOS ΙΑΤΡΟΙ , που εξασφαλίζει την άμεση μετάβαση ιατρού στο χώρο όπου βρίσκεται ο ασθενής, ακόμα και στο ξενοδοχείο, οποιαδήποτε μέρα και ώρα, έρχεται να διευκολύνει την παραμονή των αλλοδαπών στην πόλη μας και στην παραπάνω περίπτωση.

Ο ασθενής που θα καλέσει στο 1016 , θα συνομιλήσει με πολύγλωσσο τηλεφωνητή και με συντονιστή ιατρό ο οποίος θα ενημερωθεί για το πρόβλημα υγείας και θα δώσει τις βασικές οδηγίες.

Ο εφημερεύων S.O.S. ιατρός που επισκέπτεται τον άρρωστο μιλάει την γλώσσα του – γεγονός που δημιουργεί στον αλλοδαπό ασθενή κλίμα ασφάλειας και άνεσης – και έχει μαζί του όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και τα φάρμακα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Οι S.O.S. ΙΑΤΡΟΙ είναι μέλος της διεθνούς οργάνωσης S.O.S. MEDECINS , η οποία ιδρύθηκε στο Παρίσι το 1966 και αριθμεί μέλη στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Όλες οι οργανώσεις οφείλουν να λειτουργούν σύμφωνα με τις αρχές και τους κανονισμούς της γαλλικής οργάνωσης, γεγονός που αναγνωρίζεται από τους τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Μια ακόμα όψη της ελληνικής φιλοξενίας!


ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ SOS ΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ

  • Καθορισμένες τιμές επισκέψεων
  • Ξενόγλωσσοι γιατροί
  • Ιατρική γνωμάτευση
  • Απόδειξη
  • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα Visa και American Express
  • Στελέχωση συντονιστικού κέντρου με συντονιστή γιατρό όλο το 24ωρο

ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ

Όλα τα ξενοδοχεία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη καλούν τους SOS ΙΑΤΡΟΥΣ σε επείγοντα περιστατικά υγείας των πελατών τους. Ανάμεσά τους τα Ξενοδοχεία Grande Bretagne, King George, Hilton στην Αθήνα, ενώ στη Θεσσαλονίκη τα Ξενοδοχεία Capsis Hotel, HYATT Regency Hotel, Bristol Hotel καθώς και όλα τα υπόλοιπα! Η πολυετής συνεργασία μας με τις reception, διασφαλίζει την άμεση και βέλτιστη εξυπηρέτηση των φιλοξενουμένων. Οι αμοιβές είναι καθορισμένες και οι ασθενείς ενημερώνονται από τη reception για κάθε χρέωση.

 


ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

1
Ο υπεύθυνος της reception ή ο ασθενής καλεί στο 1016 όλο το 24ωρο
2
Ο συντονιστής γιατρός μιλάει με τον ασθενή στη γλώσσα του
3
SOS ΙΑΤΡΟΣ της κατάλληλης ειδικότητας φτάνει αμέσως στο ξενοδοχείο