ΣΙΜΟΥΛΤΑΝΕ

Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που έβλεπα. Ο παππούς είχε αφήσει τον γύψο στο πόδι του ενάμιση ολόκληρο χρόνο! Του τον είχαν βάλει στο ΚΑΤ κι εκείνος δεν κατάλαβε ότι θα έπρεπε κάποια στιγμή να ξαναπάει για να του τον αφαιρέσουν. Θα προτιμούσα να μην περιγράψω με λεπτομέρειες την κατάσταση του ποδιού –το μόνο που μπορώ να πω ήταν πως υπήρχαν έως και… ζωντανοί οργανισμοί που ανεβοκατέβαιναν ανενόχλητοι.

Το πόδι του, μετά την αφαίρεση του γύψου, χρειαζόταν, όπως πιθανότατα φαντάζεστε, ειδική και άμεση φροντίδα με επιπλέον υλικά και φάρμακα απ’ όσα είχα μαζί μου. Η γιαγιά και σύζυγος του… εν γύψω παππού με καθησύχασε τηλεφωνώντας στο κοντινό φαρμακείο απ’ όπου και παρήγγειλα ό,τι χρειαζόμουν. Προσφέρθηκε να τα φέρει ο ίδιος ο φαραμακοποιός κι έτσι επέστρεψα κι εγώ στο… καθήκον μου. Μετά από λίγο το κουδούνι χτύπησε κι η γιαγιά ξεκίνησε σιγά σιγά με τη μαγκούρα για ν’ ανοίξει.

Ενώ ο παππούς βογκούσε από τον καθαρισμό του σχεδόν μοβ ποδιού του, ακούω ξαφνικά από το χολ έναν γδούπο, ένα γυάλινο βάζο να σπάει και τις κραυγές της γιαγιάς.

Τρέχω γρήγορα και την βλέπω, λίγο πριν την πόρτα, να έχει σωριαστεί στο πάτωμα και μες στα γυαλιά να σφαδάζει από τους πόνους. Κατάλαβα αμέσως ότι είχε χτυπήσει άσχημα στο ισχίο. Άνοιξα στον φαρμακοποιό και το πρώτο που έκανε ήταν να με βοηθήσει να σηκώσουμε τη γιαγιά. Μόνο που, πάνω στην προσπάθειά μας κι ενώ αυτή οδυρόταν κι ο παππούς από την κρεβατοκάμαρα βογκούσε ρωτώντας έντρομος τι συνέβη στη γυναίκα του, ο φαρμακοποιός παθαίνει λουμπάγκο και προστίθεται και η δική του κραυγή πόνου μέσα στον γενικό πανικό! Μόλις, λοιπόν, συνήλθα από τη «στερεοφωνική συναυλία» βογκητών και ουρλιαχτών, ξεκίνησα από τη γιαγιά, τρέχοντας πότε στον έναν και πότε στον άλλο.

Ήταν η πρώτη μου φορά σε τριπλή περίθαλψη περιστατικών.

Ηρέμησα όταν έφερα στο μυαλό μου τον μέγα Κασπάροφ, τον οποίο είχα παρακολουθήσει στην τηλεόραση να αντιμετωπίζει ταυτοχρόνως σε «Σιμουλτανέ» εβδομήντα αντίπαλους σκακιστές! Είχα περιθώριο…

Σωτήρης Γκορίτσας
Σκηνοθέτης

Το παρόν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα, τα ονόματα και οι καταστάσεις είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.